terdetik hati untuk menulis kali ini.dalam kesibukan bergelumang dgn notes2 yang bertimbun serta desakan memenuhkan compartment2 ingatan di otak. semoga dipermudahkan semuanya. ameen...

terkedu aku tatkala ustaz erfino mengucapkan salam maal hijrah ketika menamatkan sesi 'misteri'nya dalam salah satu slot di PUISI. terima kasih ustaz kerana mengingatkan. cermin pada diri. aku lebih ingat tarikh xmas berbanding hijrah Rasulallah yang sepatutnya lebih menjadi prioriti. xpe... ada ruang untuk munasabah diri di situ.

sempena menyambut ketibaan tahun baru hijrah 1430, aku telah membuat beberapa resolusi baru. juga kesinambungan dari apa yang aku perolehi di puisi. ingin aku kongsikan tapi lebih molek kiranya aku simpan buat diriku sendiri buat masa ini. insyallah... bukan sesuatu yang drastik pastinya. slow and steady win the game!


salam maal hijrah kepada semua. hayatilah erti hijrah itu dgn sebaik-baiknya. semoga Allah memberkati kehidupan kita semua. insyallah....

buat sahabat-sahabat yang amat aku kasihi, tegurlah aku jika aku tersalah atau terlupa.
0 Responses