Lagi 3 hari akan bermulanya paper HLTM [Haemato-Lymphoid Trop Med] dan disusuli OSCE [exam microb dan pathology]. Sesi berkabung tamat secara rasminya semalam. Memandang ke arah nota yang tersusun cukup membuatkan adrenaline makin laju. Tachycardia mula terasa. Allahu. Banyaknya!

Tapi xpe. Saya sentiasa ada Allah. Saya ada mak dan abah. Berkali-kali mereka meyakinkan saya, tapi saya ambil masa terlalu lama untuk pulih kan. Sebenarnya rindu mak dan abah. :) Saya ada sahabat-sahabat. Saya ada ramai insan di sekeliling yang mendoakan. :)

Go go go gambatte Fadzlina! U can do it!

Bunga yang dibeli selepas mendapat consultation mak. Agak comot bekasnya tapi hanya itu yang ada di rumah.



I love u!

Dan pesan teman saya, "Mengadulah pada Allah. Dia Maha Mendengar dan Maha Penyayang." Very true indeed.

Ayuh berusaha, berdoa dan bertawakal! :)
1 Response
  1. Kak Mahh Says:

    Belajar memerlukan komitmen yang tinggi,insyaallah kalau niat kita betul ALLAH akan permudahkan urusan kita.