tengok jam...aiyo..da pukul 7.30pagi.sepatutnya aku berniat hendak bangun lebih awal.jauh lebih awal.dengan niat yang suci untuk menghadam buku Anatomy Monkhouse dengan lebih baik..huu.. ntah bile la nak btol2 master ni... *termenung*tetiba datang idea nak call my dearest sweetheart. uh..rindunya kat mak.. sembang2 ngan mak walaupun kejap,da dapat mengembalikan apa yang kurang dalam diri. terima kasih mak.oh ya!esok aku akan secara rasminya memulakan kerja pertama aku di Dublin. as babysitter! wee! euphoria melampau la plak. sangat seronok. dah terbayang dah ke'best'an bermain dengan anak-anak Kak Adib tu. walaupun x kan pernah sama dengan akif kat rumah, still...kanak-kanak...


yang comey....


menghiburkan...


uuu..sungguh cute..nak cubit2..


urm...hyperactive smpai rasa nak telan je..



mesti banyak ragam diorang.waa...sungguh ketidaksabaran menanti saat petang jumaat. niat yang aku suarakan kat mak ternyata diterima baik. alhamdulillah. just mak pesan "jaga anak orang tu baik-baik". huuu..dengan ketaatan aku pun menjawab,"baik mak!!syg mak". huhu.. kegembiraan dapat melepaskan rindu terhadap budak-budak. yang lebih menarik, aku baru sahaja belajar tentang infant dan kanak-kanak sewaktu lecture Health Behaviour and Society. ' uh..sungguh relevan..aku dan mimie sekali lagi ter'euphoria' time lecture tu. semangat btol kitorang nak meng'eksperimen' learning behaviour budak-budak tu nanti... argh.. datanglah cepat wahai jumaat.(uuu..jumaat depan cardsigning~seriusly anti climax)

nota metatarsal : doakan aku berjaya jadi babysitter yang cemerlang ek...
bookmarks: edit post
1 Response
  1. Anonymous Says:

    Waa~ amacam dah jadi babbysitter sehari. masih cute kah mereka dgn tangisan, raungan, jeritan manja? ahax, apa-apa pun, time peluk zubair, bau baby dia sungguh berssih, suci. betul kan lin kan (^,^) chaiyok2!!