sempena kedatangan musim spring yang pastinya indah, Persatuan Pelajar Islam Malaysia Ireland (PPIMI) menganjurkan satu program yang catchy lagi comel - Cuti-cuti Musim Bunga. sebelum aku fly dulu, penah la gak dgr senior2 dok cte pasal aktiviti kat sini. sungguh excited aku time tu. well, syndrome b4 fly. hehe.. alhamdulillah skang ni Allah pilih gak aku untuk merasai sendiri pengalaman ccmb kat sini!

haih...mati2 la aku ingat CCMB tu macam PUISI. maksudnya program yang skali harung je seminggu ke. ala2 camp la. rupa2 nya aktiviti sebulan (walaupun actually hujung mggu je yang ada xtvt). urm.. secara paksarela dah pasrah jugak la aku jadi AJK Penerbitan. mula-mula tu macam x stuju gak la kan tetiba je diberitahu, 'anda dilantik sebagai AJK Penerbitan' haih... sabo je la.. tapi relek je. xde la marah2 pun. hehe..
hoho sebab jd AJK Penerbitan ni la aku da boleh menggunakan wordpress instead of blogger je. penekanan ye.. 'boleh' dan bukannya cekap. memang btol la ckp qilah tepung. wordpress ni memang agak complicated. tambahan pulak untuk orang yang x de la mahir mana sangat pun pasal IT. aku la tu. xpe la. usaha tangga kejayaan. =)

alhamdulillah.. setelah menghabiskan masa sehari suntuk dengan jayanya tanpa menyentuh langsung lecture notes, terhasil la jugak blog CCMB (klik) yang serba sempoi ni. alhamdulillah!

ok sambung study. saje je nak stretching2 jari ni. kot2 la bleh melegakan flu kan. (haih... penat MARA antar blaja sampai ireland. ape kaitan la exercise jari dengan immune system.. heeee.) jom! chaiyok2!

p/s : mari kte sama2 doakan sahabat saya yang kehilangan basikal a.k.a bini pertamanya. amin...

2 Responses
  1. Afham Says:

    wordpress lagi complicated kah? aku ingatkan lagi simple.btw, ok aper y ko buat tu.at least info sampai

    p/s:mmg takleh blah psanan terakhir tuh. mgkin basikal tu juga terkenangkan suami pertama dia


  2. aa..lagi complicated bagi golongan amatur tahap rendah cam aku la. xtau la untuk ko camne kan..

    hehe...mungkin tu pengajaran pertama. laen kali layan bini elok2. ni g letak tgh panas. agak wajar la bini tu merajuk dan tinggalkan ko. =p