Assalamualaikum wrt wbt.

Selamat hari lahir, Fadzlina :)


Hidup adalah anugerah. Indeed.

Terima kasih yang tidak terhingga buat mak abah yang melahirkan saya ke dunia, membesarkan dengan penuh kasih sayang, dan tidak jemu memberikan tunjuk ajar. I love u both. Rindunya ya Allah.

Kepada hero-hero tercinta saya yang mendoakan yang terbaik buat saya. InsyaAllah, kakak balik Malaysia tahun ni,jangan lupa belanja makan. Especially Akif,kena simpan duit dalam tabung beli hadiah kakak ok :) Tahun ni nak tambah ikan kakak dan beli akuarium canggih sikit. ;) Sayang Amin,Awis dan Akif.

Buat sahabat,teman dan rakan yang sudi menyelitkan saya dalam ruang ingatan. Semoga Allah memberikan kebahagiaan dunia akhirat kepada kalian.

Allahu,benarlah ini suatu nikmat dan anugerah. Masa lalu bukan untuk disesali tapi untuk dibawa taubat nasuha atas setiap khilaf, semoga kebaikan yang tidak seberapa selama ini Dia terima di sisinya.

Allah,bantu saya untuk mencintaiMu, mencintai orang yang mencintaiMu dan mencintai amalan yang mendekatkan diriku padaMu.

Alhamdulillah for everything. Tidak terhitung nikmatMu.

Mati syahid atau hidup mulia,insyaAllah!
bookmarks: edit post
2 Responses
  1. Afham Says:

    Selamat hari lahir Leen.

    hargai dan gunalah sebaiknya anugerah tu!