leen! esok exam! ~ monolog pada diri.. xpe2.. kejap je ni nak tulis.


alhamdulillah.. gembira sungguh rasa ati ble dapat tau yang tentera zionis dah keluar dari bumi palestine. meskipun seharian hari ni aku dirundung duka yang aku sendiri x pasti sebabnya (mungkinkah ini 'winter depression'??), hati aku terubat tatkala mengenangkan kemenangan pihak hamas. pastinya masa depan sukar diduga. apatah lagi Allah dah kata dalam Quran yang kaum kafir xkan redha dgn umat Islam sampai bila2. tapi buat saat ini, syukur... berkat doa dan kesatuan umat2 Islam, hamas menang! benarlah janji Allah... x sanggup lagi nak tgk baby2 kecik yang dilahirkan sempurna sifat, jadi kurang upaya. ibu hilang anak. anak hilang ayah.
mesti menang macam hamas esok! yup! percaya lah leen, Allah itu dekat. ini jalan jihadku... dengan kertas dan pena. berusaha!

nota last NM!


5 Responses
  1. mc da bear Says:

    dlm khutbah jumaat aku dgr khatib kate yahudi bkn memberikan kerosakan pd umat islam di palestin shj...tetapi kpd semua umat islam....adolf hitler x bunuh semua yahudi di dunia ni...die tinggal kn sedikit utk kte semua supaya kte tau bangsa yahudi ni bangsa yg melakukan kerosakan.....hopefully blum terlambat utk aku ckp gud luck utk ko for da exam...hehe...sesori lmbt...


  2. thanx! owh ek.. urm logik di situ. sakit ati la tgk dorg maen2 kan org kat palestin. at the same time rase besalah sbb xleh nak bwat pape. xpe la.. yang penting kte smua kne bersatu. =) tenkiu.. exam td cm xbest... huhu..


  3. cYiD Says:

    hahaha...
    leen, da abes NM!
    histology ngan (OMG) HBS je lagi!
    then kiter makan2 post-bday ko!



  4. bzly Says:

    slmt berjaya!! :)