menamatkan AGM PPIMI dengan keletihan dan kemengantukan. haih... pulang ke rumah terus mengemas baju. perjalanan aku dan housemates ku ke Galway bermula! owh neway congrats my dear mimios and kay. walk ur talk ye.. i know u guys deserve the position. jalankan amanah orang baek2 ye..

perjalanan menaiki bas Eireian (x pasti ejaan) memakan masa selama 4 jam. tuhan je yang tau kelenguhan, kesakitpinggangan dan keletihan sepanjang perjalanan. namun, demi bertemu rakan-rakan yang tersayang serta semangat yang berkobar-kobar utk menyaksikan sendiri pertandingan nasyeed yang julung2 kali diadakan di Ireland, kami gagah menempuhi halangan. let's the pictures tell...

azri bohari : project managerustaz erfino and his 'band'
lil zoom.. gg nyanyi!

dan tidak dilupakan sesi berjalan-jalan melihat2 bandar Galway yang 'damai'. urm... btol2 damai. aku sendiri x sedar tgh jalan2 tu rupanya2 dah smpai ke city. mmg bandar yang mantap amat. surely dapat jimat duit kalau dpt dok sini. peace!ok gambar sibuk nak cakap lg. layaaaann...

gg, our tourist guide!kat depan National University of Galway (dun ever compare d size with RCSI)


alhamdulillah.selepas agak lama terpisah sejak kuar dari kmb, kami bertemu semula di bumi Galway! nampak ramai yang dah berubah. tapi x kisah. berubah ke arah kebaikan. thanx ye gg and azie. n all those friends from belfast and galway. insyaallah. kenangan yang indah.

nota metatarsal : malas nak tulis panjang2. syndrom after exam.. *sigh*
2 Responses
  1. sempat surf internet wpun di barca
    wawa aku stuju akan kelenguhan akibat naik bas...mmg seksa...lebih baik bas Tranasional...

    sedih mngenangkan rcsi...


  2. waa.. ee! huhu.. aku ketakutan actly nak g spain ni. xtau nape. dl excited bukan maen. dah mcm2 cte dgr. jadi takut aku.huhuu